torsdag 30. oktober 2008

ET SKJERMET LIV MED SYKEBESØK


Ja, nå er bandasjen fjernet, og jeg har fått skjerm i stedet! Er det ikke det ene så er det det andre! Jeg har noen sår på foten som må leges med salve, og jeg får fortsatt penicillin. Men nå får jeg gå små turer ute - og det er herlig! Jeg liker snøen, og lukter på alle spor jeg finner, såjeg har det travelt der ute! Jeg er litt trøtt etter at jeg tok av bandasjen, og sover mer enn jeg pleier. I går fikk jeg sykebesøk, og masse leker av Eva-Lills venninner. Egentlig var det mine venninner for de lekte bare med meg! Det var sååå koselig. Jeg får gå uten skjerm av og til, men da er jeg under oppsyn som Eva-Lill sier. I morgen kommer Lars heim fra Frankrike/Italia og det gleder jeg meg til! Det er godt å ha flokken samlet!

Ingen kommentarer: