onsdag 22. oktober 2008

KOSELIG BESØK AV MOR FRA KRISTIANSAND


På fanget til mor Målfrid ------------------------------Henrik Ibsen på tur (stillbilder fra autentisk filmopptakk)
Ja, nå har jeg vært på langtur til hytta på Brusand med Lars. Jeg elsker å kjøre bil, og jeg har forstått at det er veldig bra for benet mitt å ligge i ro. Det blir to fluer i ett smekk det! Da vi kom til Kristiansand ble Lars mor med oss heim, og det var veldig koselig! Vi var en tur innom Ibsens leilighet i Arbinsgate i Oslo på søndag, men jeg slappet av i bilen mens flokken var i Ibsens siste hjem. Jeg er mye mer glad i mor Målfrid enn i Henrik Ibsen så flokken mente jeg hadde det bedre i bilen! På mandag var vi på biltur til Hamar i regnvær og blåst, men det var også en kjempefin tur for meg og foten min! Tusen takk for besøket til mor og velkommen tilbake med stor klem til deg fra lille meg!

Ingen kommentarer: