onsdag 22. oktober 2008

JEG SOVER UT METADONRUSEN ETTER DYRLEGEBESØK



Akkurat nå sover jeg ut metadonrusen jeg fikk av spesialisten i Oslo. Jeg har fjernet alt metall i beinet og skinnen spilene var festet i er også borte. Det ble tatt røntgenbilder, og iflg dyrlegen har vekstlinjen lukket seg slik at det ikke er nødvendig med støtteskinnen lenger. I epikrisen skriver dyrlegen at benet er tilfredsstillende i dag, men at det er for tidlig å si hvordan sluttresultatet blir. Jeg skal til kontroll om en uke, og da regner dyrlegen med å fjerne bandasjen helt. Jeg skal fortsatt holde beinet mest mulig i ro, men nå er det heldigvis bare en uke igjen! Dyrlegen sa at det grodde veldig bra, og han uttrykte optimisme for fremtiden! En spesiell hilsen til bestevennen min fra søtnosen din: Dette går bra!

Ingen kommentarer: