mandag 6. juli 2015

DYREBARE SOMMERDAGER!


Fra kjøkkenvinduet tidlig morgen.Her er en liten rådyrskalv på morgentur. Jeg lukter rev, ser elg og rådyr, og det er mye å passe på hele tiden... Flokken min passer gjerne på at jeg er i bånd, så det blir ikke mye jakt dessverre.



Som sagt, jeg har det travelt med alle dyrene her! I går var det en katt i garasjen, og den måtte bort! Jeg slet av meg båndet, og jaget den langt avgårde! Når jeg først var fri, så tok jeg meg like gjerne en skogstur på egen hånd for å si det slik. Etter 1 1/2 time var jeg hjemme igjen. Flokken min ble veldig glad da jeg kom :)


Her fiskes det villaks. Som dere ser henger laksenøtene til tørk i regnet ;) Jeg synes det er spennende å være med på kaia! Det lukter sjø og fisk, og måkene jakter på go`biter.
 Jeg har mange venner rundt omkring på øya, og koser meg når jeg får være med der det skjer!




Ingen kommentarer: