torsdag 26. november 2009

ENDELIG PÅ NETT IGJEN!

.
Ja, hadde assistenten min vært ansatt i en avis, så hadde hun fått sparken forlengst! Hun har vært veldig treg til å skrive i det siste! I dag har vi vært ute i skogen, men jeg er ikke helt i form. Jeg har løs mage og tok det stort sett med ro. Jeg elsker å grave i alle hull jeg finner, og det kan vel være at jeg har spist noe jeg ikke skal ifølge flokken min! Jeg har vært hos dyrlegen for et par uker siden og vaksinert meg, og jeg har fått en ormekur også. Akkurat nå ligger jeg rett ut og vil gjerne bli kost med. I morgen kommer Lars' bror med familie innom fra USA-tur, og jeg håper jeg er bra i magen så jeg kan delta på frokosten før de resiser hjem til Kristiansand igjen! Ha en fin kveld med klem fra meg og flokken min :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fina lilla Lucy!
Hoppas att magen din snart är bra, det är ju jobbigt det där med att det ligger massa gosaker på marken. Man vill ju så gärna äta allt gott man ser, men det är ju inte alltid man tål det :-)
Kramar till dig och de dina från pappa Bazzil och hans familj