mandag 27. april 2009

SKOLEGANG IGJEN - MED HVERDAGSLYDIGHET!


Nå var jeg veldig flink!-----------------------------------------------------Hva er det som skjer der borte da?----------------------------

En velfortjent godbit!----------------------------------------------------Jeg vil ikke sitte rolig hele tiden!------------------------------
Jeg koser meg jeg, men flokken min virker stresset når jeg ikke helt gjør som de sier. Jeg skal lære gode manerer med kontrolløvelser og samspill både med andre hunder og mennesker ved Oslo Hundeskole. I dag var det full fest med alt mulig spennende rundt omkring! Kursinsktuktørene kastet baller, sprang med leker og jeg hadde store problemer med å sitte stille da! Jeg fikk ikke gjø, med tok meg den friheten likevel! Noen måtte jo si fra at dette ble litt vel mye å bare se på! Jeg fikk jo ros av og til også! Det jeg foreløpig ikke har i hodet - det har jeg i beina! Ha en lærerik kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer: