mandag 13. april 2009

FLOKKEN MIN LURER PÅ HVOR VÅREN HAR TATT VEIEN?


På den siste påskedagen regner det her, og flokken min gleder seg til våren kommer! Jeg koser meg ute uansett vær, men er ikke så veldig glad i regn! I påsken har vi vært på noen turer, og som dere ser er det fortsatt is i indre Oslofjord. Jeg har fått ørebetennelse, og måtte til dyrlegevakten i påsken, så nå går jeg på medisiner og er på bedringens vei. Jeg har fått melding om revaksinering av både det ene og andre, så vi skal til fastlegen min over påske. I morgen skal jeg være hos Lars Ole, og det gleder jeg meg til!
Tusen takk for hilsen fra mormorg! Det er alltid hyggelig å bli husket på :) En spesiell klem til deg!
Ha det bra og unngå vårslappheten! Gjør som meg for å bli i form til sommeren: Hopp og sprett og vær glad- trallala!
:)

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Tackar för hälsning och lyder ditt råd :

"Ha det bra og unngå vårslappheten! Gjør som meg for å bli i form til sommeren: Hopp og sprett og vær glad- trallala! "


Nu fick jag rätt bokstav i lyder =)