søndag 16. november 2008

ENDELIG HAR JEG FÅTT MIN EGEN STOL I STUA


Hurra! Endelig har jeg fått egen stol! Her har jeg oversikt og kan følge med på det som foregår! Jeg har blitt bedre i foten, og nå er jeg ute på tur stadig vekk. Flokken min synes jeg er utrolig snill, og det er jeg faktisk! Jeg forsøker så godt jeg kan å gå pent, men det er ikke like lett alltid! Det er så mye jeg vil lukte på når vi er ute og går - og da nytter det ikke å bare pengå! Men rett som det er får jeg fri heldigvis, og da gjør jeg akkurat som jeg vil! Tjo og hei og hopp og sprett!
Ha det bra så lenge alle sammen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar till din sköna stol/fåtölj Lucy .

Ulrika sa...

Hej hej!
Vad härligt du ser ut att ha det i din fina fåtölj!
Jag blir lite avundsjuk :-)
Härligt att se att du mår fint i benet och att du är ute och busar med dina "människor".
Jag själv mår fin fint men just nu är jag lite trött så Cosmo får vara min huvudkudde :-)
Han är mjuk och go.

Nos pussar från pappa Bazzil