onsdag 6. mai 2015

OG SÅ ER DAGEN MIN OVER!

TUSEN TAKK FOR HILSENER, GAVER OG BESØK!
 7-års dagen min er helt uforglemmelig :) Jeg ble feiret og feiret, og alt ble en eneste stor gledesdag.
Gavene strømmet på, og jeg var livredd noe skulle bli tatt fra meg, så jeg måtte skynde meg ut på terrassen for å berge dem!  Kaken jeg fikk, av utsøkt fiskepudding med paprikapynt og lys, gikk ned på 5 sekunder.  Den var veldig god!
Jeg fikk en koselig hilsen fra pappa Bazzil og flokken hans også, med bilde av oss to på Brusand.
Da var jeg drektig med Shiraz og hennes 6 søsken.

Hva er det til meg her da?
Godsakene jeg fikk av gjestene ,forsøkte jeg å gjemme, men vips så kom assistenten min og tok hele posen. Jeg fikk bare et par tre stykker av hjertegodtet :(



Jeg fikk hilsen med bilde av min datter Shiraz, og hun er jo like søt som mamma`n sin, og det er jo meg :)  Assistenten min rammet henne like gjerne inn!

Ingen kommentarer: