mandag 4. mai 2015

DAGEN FØR DAGEN - STILLE FØR STORMEN?


Her tror jeg assistenten min er inspirert av Hurtigruten - minutt for minutt :)  Kvaliteten på mobilvideoen er ikke bra, og er derfor i forkortet versjon! Men pytt, pytt, det er jo MEG i alle fall :)

I morgen får jeg besøk, og assistenten min serverer bacalao.  Jeg er spent på hva jeg får servert på selveste dagen min :)



Det var veiing i dag.  Jeg har ikke gått ned noe den siste uken.  Det er ikke noe å ta på vei for - det går sakte, men sikkert mot målet - hvis ikke flokken min putter i meg alt mulig da. Jeg spiser det jeg får servert jeg :) og ber gjerne om litt attåt om så er! Ha en god natt - vi ses i morgen .)

2 kommentarer:

Eva-D sa...

Den 5 mai har du bursdag Lucy! Da blir du 7 år!
Gratulerer med dagen!
Tenkte legge ved et bilde av din vakre datter Shiraz, men vet ikke om det går ann her.
Håper de glemmer slankingen for en dag iallefall så du kan få litt ekstra å kose deg med!
Stor hilsen fra oss...<3

Lucy ved assistent Eva-Lill sa...

TUSEN TAKK FOR VELDIG KOSELIG HILSEN!
Jeg har akkurat spist, og lagt meg nedpå litt igjen. Jeg er i grunnen ingen morgenfugl. Men snart skal jeg ut! Hilsen og kos til deg og alle i flokken din Eva-D <3