tirsdag 2. september 2008

JEG OG FLOKKEN MIN ER TRISTE


Det er ikke bare bare å være liten valp! Jeg har skadet høyre forbein - eller vekstbåndet i høyre hånd som dyrlegen sa. Jeg må derfor ta det helt med ro framover, og det er ikke lett! Jeg satte foten mellom to planker på en brygge i ferien, ble bra igjen etter dyrlegebesøk i Seljord, men nå har jeg lekt mye med både mennesker og valper, og skaden har gått opp igjen. I morgen skal jeg ta nytt røntgenbilde. Jeg blir håndbåret dit jeg skal, og på søndagen var jeg med i krypinnet i bilen mens flokken plukket kantareller! Når jeg blir større skal jeg også snuse opp kantareller - da slipper flokken min å trave rundt omkring i skogen så mye! Nå får vi se hvordan det går hos dyrlegen i morgen! Jeg gleder meg til å leke med valpene igjen jeg - og er evig optimist!

Ingen kommentarer: