fredag 26. september 2008

BYTTE AV BANDASJE


Jeg måtte inn til spesialisten i Oslo for å skifte bandasje i går, og slik ser armen mitt ut med skruer inn i beinet og en bred skinne som holder det hele på plass. Skinnen skal sitte på i 4 - 6 uker. Det spesialisten har gjort er enkelt forklart å løsne nederste del av benet for så å presse benet slik at leddspalten ble lukket. 1. oktober skal jeg tilbake igjen for nytt bandasjeskift.

I går mistet jeg forresten den ene hjørnetanna, og den nye har allerede kommet ut. I underkjeven sitter melketanna dønn fast, og nå må jeg til fastlegen min for å trekke den ellers vil den nye vokse innover. Ja, det er mye å stri med, men jeg gleder meg til jeg kan springe ubekymret rundt igjen :)! Det er forresten flokken min som bekymrer seg mest, og de er veldig opptatt av at jeg skal ha hjernetrim om ikke annet. Jeg har fått låne et morsomt puslespill av naboen Circo. Det er luker til å åpne med godsaker i! Vanskelig, men med litt dyttehjelp går det bra! Nam nam!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att veta hur du mår Lucy

hälsar Bazzils mormor g