fredag 5. februar 2016

JEG ER EN SNØDRONNING :)

Jeg og assistenten min koser oss i snøen :)
I går hadde vi en herlig vinterdag i Holmenkollområdet. I dag spekulerer avisene på hvem som blir 5- milas konge til helgen.  Det får bli den det blir.  Jeg både føler meg (og oppfører meg) som  en ubestritt dronning!   Jeg elsker å være der det er snø :)  Jeg fikk dessverre ikke være med flokken å spise eplekake på Frognerseteren.  Min trøst var en halv DENTASTIX. Den smakte jo godt da! Ha en koselig helg - selv om værmeldingen sier regn!
Er ikke dette hoppbakken da? Jeg VIL ned!

2 kommentarer:

Lisbeth Ådne sa...

kjære Lucy, du kan være glad du var i Holmenkollen i dag og ikke på søndag. Da var det jo det tåkehavet. Men jeg synes det e urettferdig at du ikke fikk eplekake….
Du får nok komme på besøk til meg på hytta mi på Solvang, da skal du få eplekake høstet fra mine epletrær og krem
(ikke si noe til flokken din, det er vår lille hemmelighet)

Stoooor klem fra Lisbeth <3

Anonym sa...

Takk for invitasjonen, Lisbeth! Ja, jeg kommer, og gleder meg til eplekake og snutekos 💞
Jeg nevner ingen ting til flokken min! Din hengivne Lucy med kos 💖🐾🐾