mandag 19. oktober 2015

DET ER SÅ MYE Å PASSE PÅ!

Hver eneste morgen, kl. 06:00, står jeg opp for å sjekke matskålen min.  Den er uten unntak tom. Jeg durer inn på soverommet for å vekke assistenten - som nesten går i søvne for å fylle den.  God og mett kryper jeg til køys igjen :) Men jeg kan jo ikke ligge der alene, så da er det å passe på at jeg blir klappet og kost med litt.. Dere forstår - det er ikke grenser for hva jeg må passe på -  hele tiden. Nedenfor terrassen vår er det en evig vandring av to- og firebente, og jeg sier fra hvis det er noe uregelmessig. Er det noe spennende som foregår, så vil jeg ut!  Er vi på tur,så er det min jobb å holde enkelte hunder på behørlig avstand. Jeg bjeffer!
Er det så noe jeg ikke trenger å passe på? Ja, litt er det jo. På kveldsturene må jeg ha refleks. Det er ikke min idé. Men jeg passer nøye på at jeg får velfortjente godbiter!
Ha en avslappende uke, mens jeg passer på at dere får en stor kos her :)

Fra Sørum gård i går
hvor det var mye å oppleve, og mye å passe på!


Ingen kommentarer: