fredag 17. april 2015

FRA 10,4 TIL 9,4 = MAGRE TIDER :(

Så er denne evige slankingen i gang igjen! Jeg er sulten støtt, men får akkurat tilmålt mengde mat pr. dag. Alle synes jo jeg er både sjarmerende og pen. Kanskje ikke alle, men mange i alle fall!  Flokken min er opptatt av at det ikke skal bli for stor belastning på det stive leddet på forlabben min. Greit nok det, men det eneste som kan få meg bort fra tanken på mat er ballen min - og full rulle med den ute! Fortsatt får jeg lete etter godbiter i gresset, men det er også type helslank!
Søndag er det offisiell veiing. For å være rolig på badevakten får jeg godbit av mager type :(
Som dere skjønner, så har jeg det ikke lett for tiden, men det blir vel bedre etter hvert - for ikke å si lettere:)
Ha en god helg alle sammen - med en lettere kos fra meg til deg :)


Ingen kommentarer: