tirsdag 4. mars 2014

I TÅKEHEIMEN?

Ja, nå er jeg heime igjen, og her er det mye tåke!  Det gjør ikke meg noe, men flokken min er lite begeistret for været har jeg forstått.  Pytt, pytt, jeg koser meg jeg, og trives utmerket ute også - vel å merke hvis jeg får leke!  Det er livet for meg - springe fritt omkring -  helst med ball, men jeg går ikke av veien hvis jeg må lete etter gobiter rundt omkring heller :) Jeg har totalt vært i åtte land på turen vår, så jeg har opplevd litt av hvert :) Det beste var å få være med på restauranter rundt omkring. Som dere ser der jeg ligger under stolen og passer på når serveringspersonellet kommer!  Enten jeg var tørst eller ikke, ble jeg hoppende glad når jeg fikk servert vann :)  Assistenten min får ikke skrevet tekst under hvert bilde, men det første til høyre er fra Cognac. De tre neste bildene er fra Versailles med soverommet til keiserinnen. På det siste bildet ligger vi utslått etter turer i Cognac :)






Ingen kommentarer: