fredag 22. juli 2011

JEG HAR BLITT MAMMA TIL 7 VALPER :)

..
HURRA! I natt kom valpene mine til verden! Hele sju velfødte og friske småtasser som jeg skal ta godt vare på! Jeg var heime i går, og hadde en tung dag med mye pesing, lite matlyst og jeg måtte ut å gjøre fra meg veldig ofte. Eva-Doris kom på kvelden i går for å sjekke status, og over midnatt ble flokken min enig med Eva-Doris i at hun skulle bli med henne for å føde. Etter 01:30 kom smårollingene på løpende bånd. Kun den ene var litt svak med det samme, men nå er alt bra. Jeg er hos Eva-Doris nå, og fikk besøk av flokken min nettopp. Jeg er så utrolig STOLT og det er Eva-Doris også som hjalp meg å føde og ikke minst flokken min som er veldig, veldig glad i meg :) Mye kos fra meg og valpene mine til dere alle :) + :) :) :) :) :) :) :) og en spesiell hilsen til pappa Bazzil og mamma Rebecca som nå har blitt besteforeldre :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERER! Så gøy! Kjenner jeg er helt på gråten, jeg .. Tullete meg blir så rørt av sånt ;-)
Hilsen SivM som hilser fra Rebecca og Tilla også

Lucy ved assistent Eva-Lill sa...

Takk for det Siw - jeg har grått mye jeg også:) Det var så vondt å se Lucy lide i går, og så var det gledestårer over at alt gikk bra! Etter det igjen er det tårer over at Lucy blir så lenge borte fra oss! Men en trøst er det jo at hun har det veldig bra hos Eva-Doris - og det er jo hennes valper. Hvordan reagerte Rebecca etter å ha vært borte fra deg så lenge, og å komme heim uten valpene? Stor klem fra oss

Rebella sa...

Hei igjen! Vi var så heldige å få ha Rebecca og valpene hos oss i 2 uker da de var 6-7 uker gamle, dessuten fikk jo Rebecca en valp med seg hjem:) I tillegg var og er Rebecca (og vi) veldig glad i Eva, så det gikk egentlig ganske fint. Det var nok verst for oss som måtte være uten Rebecca noen uker, men vi visste at hun var i de beste hender, og vi fikk jo besøke henne!
- SivM

Lisbeth sa...

Kjære Lucy
gratulerer så mye, så flink du har vært. Tenk nå er du mamma til 7
........ Stooooor klem fra Lisbeth

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Gratulerar till de små !

/ Bazils "mormor" .