onsdag 19. mai 2010

FULL RULLE PÅ BJERKEBANEN!

.

Her var det ingen kjære mor; men jeg ble veldig glad da jeg traff bestevennen min! Jeg har nok ikke stilen helt inne jeg, men Eva hjalp meg - tålmodig og strengt - og holdt meg ved ørene så jeg dro mindre i bandet! Egentlig er det jo flokken min som må oppdras, men de er tregere enn meg!

Det var en slitsom og koselig kveld, og jeg traff jo familien min, men Tilla og jeg tålte ikke så veldig mye av hverandre. Det er vel slik søsken i mellom! Jeg har forresen aldri før møtt så mange borderterrier samlet før!
Jeg er fortsatt litt småfet, og etter råd fra Siv skal jeg spise 100 gram tørrfor pr dag. Dette vil flokken min justere - avhengig av hvordan det går. Neste tirsdag er det på'n igjen! Ha en avslappende kveld mens tid er til :)

Ingen kommentarer: