onsdag 4. mars 2009

HUFF OG HUFF OG HUFF = GRUFF




Jeg er nå uheldig da! Jeg har harket og hostet mye, så vi fant det nødvendig å dra til dyrlegen. Jeg fikk beskjed om at jeg har fått kennelhoste, men det var ingen ulyd i lungene mine, så jeg slapp å ta medisiner heldigvis! Nå tar jeg det helt med ro, og skal holde meg unna mine hundevenner. Jeg kan heller ikke delta på dressurkurset før jeg blir bra igjen. Flokken min vil ikke gå uten meg heller forresten:) Jeg er på bedringens vei allerede - så dette går nok bra!

En finfin kveld til alle dere som ikke har kennelhoste, og til dere som har kennelhoste kan jeg trøste med at det går over.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte roligt att höra lilla Lucy .
Jag har oxå hosta och hoppas den går över snarast .
Din pappa kommer o förgyller helgen ; då blir det race runt vår stora ek-träd =)

Anonym sa...

Hej och tack för grattis!
Jag hade en jättefin födelsedag med agility och supergod middag i Lysekil hos mina föräldrar!
Pappa Bazzil hälsar och hoppas att du mår bättre och inte hostar så mycket längre!