torsdag 10. mars 2016

PUSS, PUSS - OG ATTER PUSS!

Det er heldigvis masse snø igjen å boltre meg i :)
Assistenten har slurvet med tannpussen min i det siste.  I går måtte jeg til veterinæren for å få en heloverhaling med helsesjekk og tannpuss.  Alt sto bra til, og nå smiler jeg "Blenda-hvitt" igjen.  Assistenten min fikk beskjed om å pusse ekstra nøye rundt en jeksel da tannkjøttet så litt "løst ut" der. Om et par måneder skal jeg ta røntgenbilde av tanna.

Jeg ble temmelig groggy av bedøvelsen, men jeg satte kursen rett heim, og måtte bæres bare litt.  Veterinæren sa at jeg kom til å bli trøtt resten av dagen, men der tok hun feil.  Vi fikk besøk i heimen, og da gikk det ikke an å være trøtt!  Jeg elsker å få besøk, og storkoste meg med all oppmerksomheten jeg fikk :) 
Ha det bra alle sammen - og lykke til med tannpussen!  Jeg liker det ikke, men det må til har jeg forstått.

Ingen kommentarer: