onsdag 7. mai 2014

SÅ ER DET HVERDAG IGJEN!

Tusen takk for all omtanke på dagen min :) Det var koselig å bli husket på av så mange! Flere gaver fikk jeg også.  I går ble jeg temmelig mett, slapp og halvkvalm, men i dag er det full fart igjen! Det er sånn livet skal være!  For noen dager siden var jeg med Lars i Christiania Glassmagasin, og han var utrolig stolt over oppførselen min. Jeg fulgte han ekemplarisk mellom reolene som det mest naturlige i verden for meg. Dagen etter skulle han dit igjen for å kjøpe et par glass til, men da hadde jeg fått nok av forretningslivet, så det ble heia meg rundt, og jeg tviler på at han tar meg med dit igjen.. Men heldigvis får jeg være med på mye annet - så jeg tar det ikke så tungt.  Ha det bra og kos dere selv om det regner. Hvis jeg vil ha kos, så meg sender ut et par bittesmå pip, og vips så er som regel en av flokken der og klør meg på magen :) Det er godt!

Ingen kommentarer: