søndag 24. februar 2013

TUREN ER OVER OG JEG ER HJEMME IGJEN :)


Nå er jeg endelig hjemme igjen etter en lang tur med bil til/fra Spania.  Først tok vi ferje fra Gøteborg til Kiel. Der har de egne lugarer for de som har hunder - med egen seng, vannskål og godterier til meg :)  I tillegg har vi firbeinte eget utedekk med sandkasse når vi må  på do. I ferja fra Oslo må vi firbeinte sitte i bilen hele tiden med korte lufteturer. Det er ikke noe for meg.  Vi overnattet i Tyskland, Frankrike og Spania før vi kom til Torrevieja hvor vi leide en koselig leilighet.  Godt og varmt var det, og vi fartet en god del rundt.  Så dro vi til Albir/Altea og var der en stund før vi satte kursen hjem igjen.  I dag har vi vært ute i strålende sol og vinterføre.    Jeg koste meg veldig da jeg fant igjen tingene mine her hjemme!  (Bildet til venstre er fra innseglingen til Kiel, og til høyre innseglingen til Gøteborg).
Ha det koselig dere også :)

2 kommentarer:

Rebella sa...

Hei Lucy!
Nå har vi lest om hele turen din og sett på alle bildene en gang til. Så flott at det går an å ta en sånn tur, også for en hund! Fin lugar på båten, også! Takk for at du deler opplevelsene dine med oss :-)
Hilsen SivM, Tilla og Rebecca

Lucy ved assistent Eva-Lill sa...

Hei igjen, og tusen takk for hyggelig hilsen. Det er veldig koselig at noen følger med på hva jeg gjør, og hvordan jeg har det! Og vi er jo i familie - med mamma Rebecca på toppen, så jeg er glad dere følger med meg! Stor kos til dere alle fra meg!