lørdag 5. mai 2012

BALL FOR FALL!

Jeg fikk LSK-ball av Lars, men siden jeg er RBK-fan etter flere uker i Trøndelag -så var det bare en ting å gjøre etter leken, og det var å bite den i stykker!  Neste gang vil jeg ha en sort og hvit ball!  Men etter uttrykkene til flokken min er jeg redd jeg får nøye meg med tennisballen. I dag traff assistenten min Shiraz, og jeg måtte lukte på henne da hun kom heim.  Jeg lot meg ikke merke med noen spesiell lukt. Shiraz er veldig lik meg, men betydelig mindre og slankere har jeg forstått.  Hun er også helt nydelig sies det :) Ha en fin kveld alle sammen!

1 kommentar:

Eva-D sa...

Shiraz er nok mindre enn Lucy mor men mor og datter er like som to dråper vann! Shiraz har muligens litt kortere snute;-) At hun er slank er ikke rart da det går hurra-mei-rundt stort sett alle hennes våkne timer. Hun leker masse og voldsomt med Baluba og med Harmoni! Harmoni tar seg av valpestellet enda..så de har et godt forhold. Veldig hyggelig å lese om Lucy og se alle bildene.