fredag 11. november 2011

AVSKJED MED MADS - OG SÅ PÅ VEI SØROVER IGJEN!

.......
Som dere ser så har jeg en god lekekamerat i Mads som bor i samme hus som meg på Jøa med sin matmor i 1. etasje. Flokken min er veldig stolt av meg siden jeg har blitt mye tryggere på meg selv i møte med store hunder :)
Jeg har blitt veldig reisevant etter hvert, og kjører halve Norge på langs rett som det er! Jeg elsker å reise, og det er flokken min veldig glad for. Vi overnattet på Koppang, og her er jeg fotografert blant ville dyr som ikke er ville lenger :) Ha en finfin søndag med kos fra meg!

2 kommentarer:

Eva-D ulvemor. sa...

Så flott at det går bra med naboens hund! Det var god trening i toleranse å være her med mine hunder for Lucymor! Hun er en veldig snill hund...godt for dere at dette går så fint og godt for henne. Var herlig å se videosnutten av henne og Mads. Hun virker frisk og glad:-)

Lucy ved assistent Eva-Lill sa...

Ja, nå går det bra med Lucy selv om hun har litt løs mage av og til Da vi var på årlig vaksinering forrige uke sa dyrlegen at vi gradvis kunne begynne med litt vanlig tilleggsfor. Vi velger å begrense det til litt diettfor på toppen, og det har faktisk gått bra. Det var Lucy og Zorro på videosnutten. Mads har hatt det vanskelig tidligere, og får kun være fri når han og eieren er alene.