onsdag 15. desember 2010

..OG SNART ER DET JUL IGJEN... :)

Akkurat nå ligger jeg rett ut på sofaen og slapper av mens assistenten min gjør jobben sin :) Vi har hatt familie på besøk med høytidelig sermoni for niese Hilde som har fått vitnemål og autorisasjon fra NVH som veterinær. De har akkurat reist heim til Trøndelag igjen, Jeg koser meg veldig når det er mange her!
Jeg og flokken min ønsker alle en fredelig jul med mye godt i pakkene! Eva-Lill er strålende fornøyd med PC-en sin som endelig ser ut til å virke som den skal. En spesiell hilsen til bestevennen min Eva, mamma Rebecca og pappa Bazzil fra meg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

vi är lite sent ute men vi hoppas att ni alla har haft en fin jul och ett gott nytt år samt att 2011 kommer bli ett toppen år!

Kram från Pappa Bazzil med familj