fredag 1. januar 2010

GODT NYTT ÅR 2010!


På selveste nyttårskvelden fikk jeg besøk av Sascha og hennes flokk! Det var veldig koselig! Ingen av oss var redde for raketter, og Sascha og jeg koste oss med et griseøre hver. Det vil si at jeg hjalp Sascha litt med hennes også. Hun ba ikke akkurat om det, men jeg tror hun var litt beskjeden.
<-Jeg ville også opp i fanget til Trine!
.
Flokken min setter veldig pris på at jeg har lært å vente med å gå inn gjennom døråpningen hjemme før de sier værsågod! Flokken er derimot ikke fornøyd med at jeg hopper opp og ned og opp og opp igjen av glede for å hilse på gjester når de kommer. Jeg er jo bare glad!
.
Nå er 2010 et faktum! Det er masse snø og tjo og hopp! I dag var det bare 9 minusgrader ute, og jeg koste meg veldig! Med stor nyttårsklem fra meg og flokken min!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt år!
önskar vi er också :-)
Ser ut som nyåret firades på mycket bra sätt! massa hundvänner och människovänner. Kan det bli bättre!

Kramar från oss I GBG <3