søndag 26. juli 2009

SISTE KVELDSTUR PÅ BRUSAND FOR DENNE GANG


Jeg er så glad i å springe rund på stranden, og i kveld ville jeg absolutt ikke hjem til hytta for å legge meg! Vi var innom hytta til Liv på turen også. I morgen setter vi kurs mot Kristiansand før vi drar videre hjem igjen. Jeg har trent mye slalom og tunnel her. Tunnelen er lett å komme gjennom, men jeg går ikke slalom uten godbit på turen! Jeg har ikke fått en eneste flått på meg heller, så flåttbåndet virker bra. Jeg blir fort lei av samme tørrfor, og krever litt variasjon i kosten - og det får jeg heldigvis :) Jeg er litt i største laget i henold til "oppskriften", men jeg har godt humør og er glad i både dyr og mennesker jeg møter på min vei! Jeg føler at flokken min er veldig fornøyd med meg i alle fall :)

Ingen kommentarer: