torsdag 5. februar 2009

BESTEVENNEN MIN PÅ SKOLEBESØK!


I går kveld hadde jeg bestevennen min Eva på besøk da jeg var på kurset, og det var kjempekoselig. I isbitende kulde og snø fulgte hun med meg hele kvelden! Hadde jeg sett henne før opplæringen var slutt, skulle jeg nok ha lagt meg ekstra i selen for å imponere, men jeg tror hun syntes jeg var flink. I dag er jeg akkurat 9 måneder, men jeg har ikke fått noe godt. Tvert i mot har jeg ikke fått noe å spise. Jeg kastet opp flere ganger i natt, og har sovet mye i dag. Fastlegen min mente det var et virus som mange hunder i området har - eller har hatt. Nå er jeg bedre, og satser på en matglad feiringsdag i morgen! Jeg håper på en god natt, og ønsker det samme til dere!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hej hej!
Oj så kallt ni har det! Fast med all den snön som ni har så kanske det inte är så konstigt.
Vad kul att ni gillar bilderna och jag håller med dig om att bilden på Bazzil är härlig!
Vad gäller stavningen på mitt namn så är det ingen fara, det är inte så lätt ibland ;-)
Hoppas att ni alla har det underbart och pussa lilla Lucy.