onsdag 21. januar 2009

MIN FØRSTE SKOLEDAG!



I dag har jeg hatt min første ordentlige skoledag ved Oslo Hundeskole - eller rettere sagt skolekveld! Det var som jeg tenkte - masse godt å få! Jeg har aldri smakt verken pølser eller fiskekaker før, og begge deler var like godt! Assistenten min rakk kun å ta ett bilde, for hun måtte læres opp hun også! Lars sto også og fulgte med! De fikk ikke godsaker - bare jeg!!

Jeg ble litt sliten! Det var mye jobbing for i hele tatt å få tak i godsakene, men jeg lærte fort hvordan det skulle gjøres! En av instruktørene mente jeg ville egne meg for agility, men kanskje jeg oppfattet feil? Her holder lærer An-Magritt pekefingeren klar, og jeg lytter! Nå skal jeg trene på leksene før neste kurskveld på mandag!

Ha noen lærerike dager dere også - med go'nattklem fra meg! En spesiell hilsen til bestevennen min fra søtnosen din :)

Ingen kommentarer: