mandag 28. juli 2008

SOMMER, SOL OG TRAVLE TIDER



Denne uka har vært hektisk med full fart nesten hele tiden. Jeg lytter ikke, men legger tone til når Lars spiller munnspill. Eva-Lill kaller det uling! Nå har jeg fått vaksiner. Jeg trodde nesten det var mot røde hunder siden jeg ikke får leke med den røde nabovalpen på en stund. Jeg fikk også flåttdråper på nakken.

Den aller største begivenheten var å treffe Eva-Doris igjen! Hun var nok litt rystet over Eva-Lills iver etter å leke, og jeg må si det har blitt mer slitsomt for meg. Hun vil ikke springe etter meg lenger, men venter at jeg skal komme med lekene! Dessuten har hun begynt å nappe pelsen min, og i grunnen synes jeg det er ganske godt. Hun klipper neglene mine litt hver uke, så det er mye styr og stell!

I går kveld fikk jeg være med til Ormøya på hageselskap, og det var moro! Jeg vandret fra fang til fang og fikk hilse på mange mennesker. De syntes jeg var svært sjarmerende, og det er jeg jo også hvis jeg vil! I dag har det vært 30 varmegrader i skyggen, og jeg har tatt det med ro! Ha en god natt da!

1 kommentar:

Ferdinand sa...

Hej Lucy ,

du är så lik din far Bazzil ;-)och trädgård älskar du också .
Bazzil är min trädgårdsmästare .

Många hälsningar från Bazzils mormor /gammelmatte i Lysekil .